Tüketicinin dikkatini çekmek için rekabetin artması ve kurumsal sorumluluk ile çevrenin korunmasına odaklanmanın artmasıyla birlikte, marka sahiplerinin olumlu etkisi olan ambalaj seçimleri yapması hiç bu kadar kritik olmamıştı.

Hiç kimse bu zorunluluğu Crown'dan daha iyi anlayamıyor. Son 130 yıldır hem ne yaptığımız hem de bunu nasıl yaptığımız açısından sürdürülebilirlik değerlerini bünyesinde barındırıyoruz. Ana ürünümüz doğası gereği sürdürülebilir olan metal ambalajdır ve operasyonlarımız sürekli iyileştirme, verimlilik, güvenlik ve kaynak yönetimine dayanmaktadır. Sürdürülebilirlik taahhütlerimizi yükseltmeye devam ediyoruz ve müşterilerimiz, tedarikçilerimiz ve genel olarak sektörle işbirliği içinde anlamlı bir değişim yaratmaya çalışıyoruz. Buna ek olarak, geniş küresel kapsama alanımız ve inovasyon geçmişimiz, müşterilerimizin ürünlerini pazara sunmalarına ve benzersiz hikayelerini cesur, unutulmaz şekillerde anlatmalarına yardımcı oluyor. Sonuç, güçlendirilmiş pazar varlığı, tüketici sadakati ve sürdürülebilirlik hedeflerine yönelik ilerleme açısından müşterilerimiz için kalıcı değerdir.

40 ülkedeki 200 fabrikamızla, Amerika ve Güneydoğu Asya'daki büyüyen içecek kutusu pazarlarının yanı sıra Avrupa, Orta Doğu ve Kuzey Afrika gibi tarihsel olarak güçlü coğrafyalardaki müşterilere destek sağlamak için benzersiz bir konumdayız. Bugün dünyanın en sürdürülebilir ve dinamik ambalaj formatı olan alüminyum içecek kutuları işimizin %60'ından fazlasını temsil ediyor. Dünya çapında format tarihi büyüme seviyelerine tanık oluyor. Yalnızca Kuzey Amerika'da piyasaya sürülen yeni içeceklerin yaklaşık %75'i artık kutularda satılıyor; bu oran beş yıl öncesine göre iki kattan fazla. Çeşitli ürün portföyümüz, yiyecek, içecek ve kişisel bakım pazarlarını destekleyen güçlü bir Kuzey Amerika teneke levha işletmesi ve birçok endüstride yüksek değerli, yüksek hacimli mallara transit sırasında kritik koruma sağlayan Transit Ambalaj segmentimiz ile tamamlanmaktadır. . Asya Pasifik segmentimiz aynı zamanda, başta yiyecek kutuları ve promosyon ambalajları olmak üzere, içecek dışı kutu operasyonlarını da içermektedir.

Kilit pazarlarımızın olumlu gidişatına güvenerek, yeni tesisler açarak, kapasiteyi artırmak için mevcut tesislere hatlar ekleyerek ve müşteri hizmetlerini, desteği ve yenilikçiliği geliştirerek coğrafi ayak izimizi stratejik olarak genişletiyoruz. Bu yatırımlar aynı zamanda ürün portföyümüzü ve grafik becerilerimizi geliştirerek pazar trendlerinin önünde kalmamıza da yardımcı oluyor.